2010-03-20

a jógi galacsinjai

Görögdinnyét faltam egy utcai árus előtt, mikor leszólított egy turbános férfi. Arról kezdett halandzsázni, hogy minket a sors rendelt erre a sarokra pont most és ezért ő szeretne velem elbeszélgetni, ha ráérek. Egy roppant fontos dologról lenne szó. Na, gondoltam, ez vicces lesz, úgyhogy hagytam, hogy folytassa mondókáját.

Hitről beszélt, istenről, aki mindenhol jelen van és ugyan minden vallás másképp nevezi, de ugyanarról a figuráról van szó, aki őt és engem idevezérelt. Nem tudhatta, hogy én internetezni jöttem ide, csak nem akartam a dinnye levével összekenni a helyiséget, ezért rekedtem kívül. Udvariasságból állok itt, ami belülről jön, nem külső erők által vezérelve...

Szóval, ott jártunk, hogy ő egy mélyen vallásos ember, egy jógi, aki arra szeretne megkérni, hogy gondoljak egy színre, de előbb a kezembe nyomott egy papírgalacsint. Folyamatosan beszélt hozzám és a tollával, jegyzetfüzetével babrált, kezemhez ért, instruált, úgyhogy egyből tudtam, hogy az egész egy nagy figyelemelterelő hadművelet, hogy pénzt szedjen el tőlem, vagy ki belőlem. Pont, mint Derren Brown, csak nincs itt a tévé!

A lényeg, hogy miután a jóginak megmondtam kedvenc színemet és számomat, megkért, hogy nyissan ki a papírgalacsint, amire csodák csodájára az én válaszom volt felírva. Utólag már tudom, hogy akkor cserélte ki a galacsint, mikor mutatta, hogy tegyem a homlokomhoz, amíg elmond egy mantrát. Ezután azt mondta, nagyon jó jel, hogy az általa "megérzett" dolgokat mondtam, mert így tud nekem segíteni. Három számot írt a füzetébe (500-1000-2000 baht), hogy ezek a tarifák, ha azt szeretném, hogy folytassa. Persze én nem akartam, mégis leültetett magával szemben és elkérte a tenyeremet, hogy a következő körben abból jósoljon.

Hosszú életet, egészséget, vagyont, boldogságot olvasott ki a vonalakból, de mivel két árnyékot is lát körülöttem, az ő segítségére lesz szükségem, hogy mindez megvalósuljon. További hókusz-pókusz után a második galacsin kidobta anyukám nevét, és ekkor már 36 dollár volt a tarifa, hogy egy hónapon át minden nap elmondjon egy imát értem. Igazán meggyőző produkció volt, de tapintatosan visszautasítottam rendkívüli ajánlatát, és továbbálltam, mielőtt megharagszunk egymásra.

Jógim két árnyékot említett, de én csak egy gyanús alakot láttam magam körül, őt. Mikor hátat fordítottam neki, akkor derült ki, hogy nem messze várakozott egy bűntársa, aki mosolygott, mert azt hitte sikerült az átverés. Ha tényleg sikerült, akkor nagyon jó trükk volt, mert nem hiányzik semmim, még a galacsinokat is elhoztam.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése